CENÍK PRONÁJMU SÍDLA A KANCELÁŘÍ

 

POSKYTNUTÍ SÍDLA:

12 měsíců

8000,- Kč (včetně DPH)

 

FOR RENT OFFICE:

1 týden v měsíci (využití 40 hodin)

1000,- Kč + DPH

2 týdny v měsíci (využití 80 hodin)

2000,- Kč + DPH

3 týdny v měsíci (využití 120 hodin)

3000,- Kč + DPH

*Tento typ pronájmu je vhodný pro ty firmy, které nepotřebují kancelář celý měsíc.  Po dohodě možno domluvit i asistenční a účetní služby za příplatek.

KANCELÁŘE K NÁJMU:

15m2

4000,- Kč/měsíčně + DPH

18m2

5000,- Kč/měsíčně + DPH

*Cena pronájmu je včetně vybavení a všech služeb, úklidu, internetu. Při podpisu smlouvy se skládá kauce ve výši 3 měsíčních nájmů.

Při platbě nájmu na 12 měsíců sleva 5%

ZASEDACÍ ( ŠKOLÍCÍ ) MÍSTNOST K PRONÁJMU:

18m2  

  400,- Kč na hodinu + DPH

18m2  

2400,- Kč na den + DPH

*Možnost domluvy občerstvení (káva, nealko, oběd) za příplatek.

SLEVY

Při pronájmu sídla sleva na účetní služby ve výši 5%.  Při pronájmu kanceláře sleva na účetní služby ve výši 10%.

CENÍK ÚČETNICTVÍ PRO ROK 2023

Při stanovení konečné ceny našich služeb vycházíme hlavně z počtů dokladů, zaměstnanců, předmětu činnosti firmy a specifik týkajících se konkrétního klienta. Měsíční paušál již obsahuje veškeré účetní a daňové služby, tzn. našemu klientovi již není vyúčtována v průběhu roku ani koruna navíc. Dle domluvy zastupujeme klienta při jednáních a kontrolách na úřadech  a zdravotních pojišťovnách. Samozřejmostí je pojištění naší firmy v případě způsobení škody klientům (pokuty, penále).

Dále uvádíme příklady nejčastějších cen za komplexní zpracování účetnictví:

Daňová evidence, neplátce DPH, bez zaměstnanců, do cca 20 dokladů měsíčně

600,- Kč/měsíc

Daňová evidence, plátce DPH, bez zaměstnanců, do cca 20 dokladů měsíčně

1.000,- Kč/měsíc

Daňová evidence, plátce DPH, 1-2 zaměstnanci, do cca 20 dokladů měsíčně

1.500,- Kč/měsíc

Účetnictví, plátce DPH, bez zaměstnanců, do cca 20 dokladů měsíčně

1.500,- Kč/měsíc

Účetnictví, plátce DPH, 1-2 zaměstnanci, do cca 20 dokladů měsíčně

1.900,- Kč/měsíc

Účetnictví, plátce DPH, bez zaměstnanců, cca 100 dokladů měsíčně

3.000,- Kč/měsíc

Účetnictví, plátce DPH, 2-3 zaměstnanci, cca 100 dokladů měsíčně

3.500,- Kč/měsíc

Minimální cena za roční zpracování účetnictví včetně účetní závěrky a daňového přiznání

2.500,- Kč

DÁLE:

  • Zpracování Silniční daně    500,- Kč
  • Přiznání k dani ze závislé činnosti   500,- Kč
  • Zpracování daňového přiznání  FO včetně přehledů  OSSZ a ZP     2500,- Kč
  • Vyučtování daně  ze závislé činnosti  včetně všech příloh   500,- Kč
  • Vyúčtování daně  vybírané srážkou podle zvláštní sazby  daně   500,- Kč
  • Zpracování infrastat  - cena dle položek

V PŘÍPADĚ ZÁJMU, SI SJEDNEJTE NEZÁVAZNOU SCHŮZKU.

Firemnikomplet s.r.o. - Bohumínská 252/121, Ostrava | IČ: 19574541 | Sp. zn.: C 93296/KSOS Krajský soud v Ostravě | info@firemnikomplet.cz | O cookies