CENÍK PRONÁJMU SÍDLA A KANCELÁŘÍ
POSKYTNUTÍ SÍDLA:
12 měsíců | 8000,- Kč (včetně DPH) |
FOR RENT OFFICE:
1 týden v měsíci (využití 40 hodin) | 1000,- Kč + DPH |
2 týdny v měsíci (využití 80 hodin) | 2000,- Kč + DPH |
3 týdny v měsíci (využití 120 hodin) | 3000,- Kč + DPH |
*Tento typ pronájmu je vhodný pro ty firmy, které nepotřebují kancelář celý měsíc. Po dohodě možno domluvit i asistenční a účetní služby za příplatek.
KANCELÁŘE K NÁJMU:
15m2 | 4000,- Kč/měsíčně + DPH |
18m2 | 5000,- Kč/měsíčně + DPH |
*Cena pronájmu je včetně vybavení a všech služeb, úklidu, internetu. Při podpisu smlouvy se skládá kauce ve výši 3 měsíčních nájmů.
Při platbě nájmu na 12 měsíců sleva 5%
ZASEDACÍ ( ŠKOLÍCÍ ) MÍSTNOST K PRONÁJMU:
18m2 | 400,- Kč na hodinu + DPH |
18m2 | 2400,- Kč na den + DPH |
*Možnost domluvy občerstvení (káva, nealko, oběd) za příplatek.
SLEVY
Při pronájmu sídla sleva na účetní služby ve výši 5%. Při pronájmu kanceláře sleva na účetní služby ve výši 10%.
CENÍK ÚČETNICTVÍ PRO ROK 2023
Při stanovení konečné ceny našich služeb vycházíme hlavně z počtů dokladů, zaměstnanců, předmětu činnosti firmy a specifik týkajících se konkrétního klienta. Měsíční paušál již obsahuje veškeré účetní a daňové služby, tzn. našemu klientovi již není vyúčtována v průběhu roku ani koruna navíc. Dle domluvy zastupujeme klienta při jednáních a kontrolách na úřadech a zdravotních pojišťovnách. Samozřejmostí je pojištění naší firmy v případě způsobení škody klientům (pokuty, penále).
Dále uvádíme příklady nejčastějších cen za komplexní zpracování účetnictví:
Daňová evidence, neplátce DPH, bez zaměstnanců, do cca 20 dokladů měsíčně | 600,- Kč/měsíc |
Daňová evidence, plátce DPH, bez zaměstnanců, do cca 20 dokladů měsíčně | 1.000,- Kč/měsíc |
Daňová evidence, plátce DPH, 1-2 zaměstnanci, do cca 20 dokladů měsíčně | 1.500,- Kč/měsíc |
Účetnictví, plátce DPH, bez zaměstnanců, do cca 20 dokladů měsíčně | 1.500,- Kč/měsíc |
Účetnictví, plátce DPH, 1-2 zaměstnanci, do cca 20 dokladů měsíčně | 1.900,- Kč/měsíc |
Účetnictví, plátce DPH, bez zaměstnanců, cca 100 dokladů měsíčně | 3.000,- Kč/měsíc |
Účetnictví, plátce DPH, 2-3 zaměstnanci, cca 100 dokladů měsíčně | 3.500,- Kč/měsíc |
Minimální cena za roční zpracování účetnictví včetně účetní závěrky a daňového přiznání | 2.500,- Kč |
DÁLE:
- Zpracování Silniční daně 500,- Kč
- Přiznání k dani ze závislé činnosti 500,- Kč
- Zpracování daňového přiznání FO včetně přehledů OSSZ a ZP 2500,- Kč
- Vyučtování daně ze závislé činnosti včetně všech příloh 500,- Kč
- Vyúčtování daně vybírané srážkou podle zvláštní sazby daně 500,- Kč
- Zpracování infrastat - cena dle položek